fredag 1 januari 2010

Nytt år

God fortsättning på det nya året!

Själv blev det en lugn kväll här hemma igår. Jag och Darlingen åt gott och bara va. Vi tittade på fyrverkerina från balkongen. Rätt kul att se alla både mindre fina och mycket heltotroligt fina...men de är inte många sek ett fyrverkeri brinner...ja så kan de va...många slantar som blev upp skjutna igår elle vad man ska säga....

Nog pratat om nyår,..

På måndag ska jag börjar mitt nya hälsosamma liv och för hoppningsvis ska jag gå ner 12kg till sommaren mera gör ju inget heller men vi sätter de målet...
Kommer ha lite små mål på vägen...

Ihelgen ska jag göra upp en meny för 8 veckor så det blir lättare att följa. Tanken är att jag ska äta 1 500-1 600kcal (kilokalorier) om dagen. Plus att mitt mål med ska bli att jag styrketränar 3ggr/veckan och kontitonsträning 3ggr/veckan och har 1 vilo dag., på detta sätt hoppas jag förstås att jag upp når mitt mål. Ska kopla in tjurskallen och verkligen ge järnet.

Ja de var lite..kommer mera senare.........

3 kommentarer:

  1. Vad spännande.. Lycka till! //kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag har också startat en "gå-ner-i-vikt" blogg på aftonbladet. Vi kan ju följas åt och stötta varandra! =)

    SvaraRadera