söndag 17 januari 2010

400gram



Bilden är hemtat fråg google

Idag tjuvställde jag mig på vägen innan jag hoppade in i duchen...jag har tänkte att varje tisdag morgon ska jag väga mig...men jag kunde dock inte låta bli i dag..å då har jag gått ner hela 400g inte illa måste jag säga..för att inte rört mig så mycket som jag vill....för utom ytterst få promenader denna veckan...men snart kommer väl pengarna från CSN så man kan köta sig ett träningskort....

Men de känns gött att kosten som man äter just nu på ca 1 500-1 600 kcal verjar göra nytta...tänk vad de skulle hända mera saker när man sätter igång totalt med träningen med....bara att kämpa vidare.

Tillveckan när vi bara går två dagar i skolan så ska jag röra på mig massor..täntke att jag skulle gå och simma några längder med, emelan man gör uppgifterna till skolan förstås...

detta var allt för nu!

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du är! Måste kännas bra att dieten verkar funka i alla fall. Kämpa på!

    Kram

    SvaraRadera
  2. bra jobbat! det är grammen som gör kilona!!!

    Kram/ Maria G. E.

    SvaraRadera
  3. Skönt att du kommit igång med kosten. Där ligger den svårste biten för mig. Träning är ju så kul att det inte går att låta bli! ;-)

    SvaraRadera