torsdag 14 januari 2010

Ja hur går de för mig!

Hej !

Det har gått en vecka sen jag började med denna sida, med vik osv.
Dieten har jag börjat komma igång med, de funkar helt ok. Lite besvärligt att väga allt bara (väger förstås inte frukt och grönsaker). Det är mycket lättare med mat och handling när man har gjort upp en meny...sen är bara krukset att man inte är hemma från skolan förren sent så då är man inte så jätte suget på att laga mat. Det med för ju mera planering och det tar ju en stund innan man kommer in i rutinerna.

Jag har inte kommit helg igång med träningen än som jag vill (väntar fortfarande på pengar från csn så jag kan köpa träningskort). Men jag går i varje fall mina promenader, så de har jag kommit i gång med och i kväller börjar vattengympan, de ska bli super kulit....

Annars går de rätt ok....jag har varit utan godis sen i sön (hm tror de var då vi var hos svärmor på mat) Man blir lätt lite förvirrad när man går skola *ler*. Detta går en aningen bättre än vad jag hade trott...men suget finns och då gäller de att inte falla...

Status på min vikt just nu
Förra veckans vikt: 72,2 kg
Veckans vikt: 72,2 kg

Positivt att jag inte har gått upp...mindre positivt är att jag inte har gått ner något.men de är bara att kämpa vidare,...

Erika: Tack för det...skönt att kunna skriva av sig i baland både när de går bra och mindre bra.

Maria: japps klart att de kommer bli en belöning...hm taskigt om jag intehar lyckats att gå ner något...då blir de ingen sthlm resa...men de är klart att jag ska gå ner....vi tjejer får allt prata ihop oss när vi ska åka..så vi hittar någonstans att bo och biljetter....

Kramiz

1 kommentar:

  1. Sucka inte för att du inte har gått ner något, vägde mig imorse och då vägde jag 79,2 typ (!) jävla förkylning som gör att man inte kan träna vilket nog har gjort att jag har slarvat med maten, fy på mig.. Gött att du har klarat dig utan godis, kämpa på! Vi kommer att lyckas :)

    Kram

    SvaraRadera