fredag 30 april 2010

Bryter ihop och kommer igen eller???

Hej hopp!

Inget ting går speciellet bra...börjar bli en aningen irriterad..
Var på en mätning i måndags...
den gick inte alls bra gått upp 2,1kg i vikt.. de var ju inte de jag skulle göra JAG SKA JU GÅ NER I VIKT hur j****la svårt kan de vara...
Mätningen fördelade sig på detta sätt:
Vatten +7gram
fett +4gram
muskler +1kg
= 2,1kg
När man både har gått upp i fett och muskler = äter för mycket..det jag har ändrat sen sit var typ äta en extra macka vid träning...
Undrade om de kunde hänga ihop med helgen när jag fuskade mera än vanligt..men de sa han att de kan vara vattnet i så fall, en helg hinner inte göra så mycekt...

Så inga förändrignar till nästa vägning och om jag har gått upp då med så ja då blir de ändrignar ...

Blir lite irriterad..kämpar som djuret tränar häcken av mig å min kropp svara med å lägga på sig..de är rent ut sagt orättvisr.....
SÅ de är väl bara å bryta ihop å komma igen antar jag att de är de som hägrar..
Så svårt att hålla motivationen uppe bara när de inte ger positvt resultat utan man verkigen kämpar å de visar nada BLÄ säger jag bara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar