onsdag 2 juni 2010

jaha snart slut på studierna

Hejsan!

Ja då var de snart slut på plugget = Färdig HÄLSOUTVECKLARE på fredag.
Imorgon är det sista skoldagen, känns både härligt och konstigt på samma gång.

Ni som har följt och läst min blogg (vilka ni nu är) så har ni märkt att mitt viktmål har inte ens börja brännas, utan att de har gått åt helt fel håll.
men de är väl bara att bryta ihop och komma igen.

Klurar verkligen på hur man ska chocka min kropp med att släppa fettat...det är just nu mitt strösta problem. Men men kommer väl på något så småning om.

Nu när jag börjar jobba när gymmet ligger så nära jobbet ska jag lyfta skrot 3dagar i veckan tänkte jag och så ska jag börja springa på allvar med i spåret 2-3går i veckan och även om jag springer och styrketränar så ska jag gå på pass med..då göta petter borde väl de hända något på vägen.
Är så fruktasnvärt trött på dessa övervikt kg men man blir frustrerad när inget vill fungera heller..när man gör allt efter konstens regler och inget funger..ja ja..ska hitta något som säger poff så är man tillbaka till sina 52kg...ja ja bara käpa vidare....

nu ska jag städa balkongen lite tror jag..

ha de gott i solen
kramiz

(skriv gärna kommentarer ni som läser)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar