lördag 3 april 2010

NYA jogging skor



Dessa skor införskaffade jag mig i veckan, närmare bestämt i onsdags....kom ju på om jag ska kunna springa vårruset som är den 6maj behöver jag ju ett par skor...sen så gick jag ner på intersprort så där de hade en kampanj på både jogging och promenadskor...så jag fyndade ett par nike som skulle ha kostat 1100kr som jag gav 590kr för så de var helt ok tycker jag.,..har haft de under veckans gång för att gå in de..och de är otroligt sköna och de väger inte ett smack....de är väldigt bra...så idag bestämde jag mig för att jag ska ut på en joggarrunda för att känna hur det känns...skorna var de dock inget fel på snarare min kondis när de gäller springa...så de är bara å kämpa på men de ska gå...måste bara hitta min tackt och kom in i andra aningen så man kan springa hur lång som helst...men jag har nu börjat å jag ska dock fortsätta...Anna har ju utmata mig lite på vårruset å jag ska minsann springa den även om jag ska springa i ren tjusakallighet..men gå ska de...

med min vikt resa går de så där...var på min andra mätning i måndags..blev dock glad men samtidigt lite skratt retligt med...då såg de ut så här
Fett -0,7kg
Muskler -0,4kg
Vatten +1,2kg
totalt: + 100gram
....

Vist hade man inte gått upp i vatten har de ju stått minus på vägen...för att de står plus på vägen var nog dock för att jag hade lingon veckan...då samlar man ju på sig vatten verken man vill eller ej..så nästa gång de blir en mätning så borde väl de såt minus på allt får jag hopps...de är bara musklerna som man inte får tappa....
ja de är lite på min lilla vikt resa...dock tror jag inte att jag kommer tappa 10kg till i maj men 5kg får jag väl hoppas på eller man vet ju inte.
Jag tränar ju rätt duktigt...blir minst 4passi veckan å de är ok tycker jag..ska dock öka så de blri mera spring träning...
Nä ladda mp3 spelaren med bra musik så ska de allt gå....

de var allt för nu
kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar