måndag 28 juni 2010

nu här igen...

Hej hopp!

Sommaren har kommit med storm steg och solen lyser och varmen är helt underbar. Man har redan glömt hur mycket snö de var i vintras ler. Hoppas solen är här för att stanna nu, de kan regna på nättern.

Ja vad har hänt...på viktfronten = inget...
men men jag har inte gett upp än men de är inte långt borta...vet i tusan vad jag ska göra för att de ska hända något..ja ja får väl kämpa lite hårdare bara eller något.....

Jag har tagit Examen den 4juni så nu är jag HÄLSOUTVECKLARE

Jag har börjat att jobba igen på mitt gamla jobb som fritidsledare. Har även hunnit med ett läger..har saknat ungdomarna enormt men de är kul att se de igen.

Det har hunnit varit midsommar med och den firade hemma.

Ja annars så vet jag inte vad jag ska skrva mera....

Jag vill ha tips och ideer på hur man ska skämma bort fettet.

Köpt i och för sig nya skydd till inlinesen så nu ska här ut och åkas..nu har man inte jr skydd utan vuxen skydd..så nu kanske de passar bättre ler...ja ja köpte ju inlines förra året ett jr packet eftersom stl på inlines var kanon..men de kan man inte säga om skydden..så i dag köpte jag ett par nya i stl S som sitter som handen/knä/arbåge i hansken....
Nu ska vi bara lyckas åka på detta utan att slå halft hjäl sig...
funderar på att ta med de till norrland när jag åker hem..men vet inte än....ja ja..lite fårn mig...

Hoppas de är bra med er alla ute i solen och solen även ler över er!

kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar